FAQ

Indhold, der kan skjules

Hvad er leveringstiden for min ordre?

Leveringstiden varierer fra 5 - 12 hverdage.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?

Hvis leveringstiden på 5 - 12 hverdage er udløbet, og du stadig ikke har modtaget noget, bedes du sende en e-mail til support@nuvelle.nl. Så finder vi ud af for dig, hvad der sker med din pakke.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Tjek din postkasse eller spam for at se, om du har modtaget en e-mail fra support@nuvelle.nl med et sporingsnummer.

Hvis dette er tilfældet, kan du klikke på nummeret. Der åbnes så automatisk en hjemmeside, hvor du kan se status på din ordre.

Hvis dette ikke er tilfældet, skal du klikke HER og indtaste dit ordrenummer (f.eks. #0000) og den e-mailadresse, du har bestilt med.

Jeg ønsker at bytte/returnere min ordre, hvordan gør jeg det?

For at sende en retur skal du blot kontakte vores kundeservice på support@nuvelle.nl . Angiv venligst dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000), som du har modtaget i bekræftelsesmailen og årsagen til returneringen. Vi giver dig derefter returadressen og bekræfter returneringen. Når det er sket, kan du sende produktet til vores leverandør via en kurer efter eget valg.

Hvad er omkostningerne ved returnering?

Desværre er returnering til os for din egen regning. Omkostningerne vil derfor afhænge af kureren. Se hjemmesiden for den relevante kurer, du vil sende med, for mere information om priser.

Hvad er betingelserne for at returnere mine produkter?

Der er altid en returperiode på 14 dage. Returperioden starter den dag, du modtager varen. Der er dog betingelser for returnering:

Du kan kun returnere varen, hvis:

  • Returfristen endnu ikke er udløbet
  • Varen er i original emballage og alle etiketter stadig er påsat
  • Produktet er endnu ikke brugt

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vi accepterer betalinger via forskellige betalingsmetoder, såsom: Kreditkort og Klarna. Hvis du ikke er sikker på, om din betalingsmetode blev accepteret, skal du følge trinene på betalingssiden for at gennemgå alle mulige muligheder. Alle transaktioner går gennem sikre og pålidelige betalingssystemer og er derfor sikre.

Hvad hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelsesmail for min ordre?

Det er ikke meningen. Send en e-mail med dit fulde navn og e-mail til support@nuvelle.nl. Vi hjælper dig hurtigt.

Kan jeg annullere min ordre?

Vil du annullere din ordre af en eller anden grund? Send en e-mail til support@nuvelle.nl så hurtigt som muligt. Angiv venligst dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000), som du har modtaget i bekræftelsesmailen og årsagen til, at du ønsker at annullere ordren.